6 Mayıs 2010 Perşembe

ONUN ADI LUSİ...

.

..... Sivas Kangal dişisi, . barınaktan aldığımız bir hatundur Lusi. !.. . Ailecek trafik kazası geçirmişler, annesi ölmüş. . Diğer kardeşlerinden sadece birini, o da dişi olduğundan alınmakta tercih edilmemiş kızkardeşini gördüm.
..... Lusi benim verdiğim bir ad. . Şu sıra 6,5 aylık. . Fazla dirençli değil. . Üç- dört defa top peşinde koşsun aşırı yoruluyor, . ön ayakları sarhoş misali birbirine karışıyor. . Trafik kazasının onda bıraktığı bir araz bu; . yürümesi bozuluyor, . zor adım atıyor.
..... Barınaktan aldıktan sonra veterinere götürdük. . Kuduz aşısı yapıldı; . on gün sonra ise parazit hapı almamız gerektiği söylendi, alacağız. . Bütün bakımları yapıldı. . Ailemizin bir ferdi oldu. . Gerçi bize geldiğinin dördüncü günü bahçenin kafes telleri arasından doğasının dürtüsüne uyarak, . dışarıdan gelen çağrılara bi'gâne kalamayıp kaçtı. . Ertesi gün bulduğumuzda ayakta duracak hali yoktu. . O bitkinlikle 2 gün yattığı yerde kaldı. . Yemek verdiğimizde ayağa zorlukla kalkıyor, . zor adım atıyordu. . Şimdi düzeldi ve eski neş'esinde..
..... Bugün bize geldiğinin yedinci günü; . inşallah uzun yıllar bizimle kalır diliyorum..
..... Ailemize hoşgeldin Lusi'cik.. . :)
.

.

.
.

4 yorum:

nalan dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sabahattin Gencal dedi ki...

Yaşamın her alanından seçtiğim yazıları, yazarlarının izniyle "Bloglardan Seçmeler" adlı sitemde yayınlıyorum. İzniniz olursa sizin çalışmalarınızdan seçtiklerimi de, kaynak göstererek yayınlamak istiyorum. İyi günler dileğiyle. Sabahattin Gencal

Oya Kayacan dedi ki...

Kısa zamanda toparlar o kendini, aslanlar gibi olur. Bizim ailede de bir Lucy var. Karnı burnunda gelmiş, dokuz doğurmuştu. Onun 'happy end' maceraları bütün ailemizi mutlu eder. Şimdi de bir insan kardeşi oldu. Çok keyifli.

YeMeK vAkTi dedi ki...

çok sevimli bişi bu şimdi iyidir umarım?