26 Ağustos 2009 Çarşamba

SERAMİK DÖŞEDİM YOLLARINA :P

.


..... " Seramik döşedim yollarına.. " . :)
..... Şaka bir yana geçen hafta kızkardeşimin mutfağına seramik döşemiştim.İşte mutfak, işte döşediğim seramikler.. . Seramik derzlerini derz dolgusuyla dolduran Eniştem Koral'a ve bu işte ona yardım eden kızkardeşim Seçil'e teşekkürü bir borç bilirim. :). Ardımızdan evi kızkardeşimin temizlediğini ayrıca belirteyim, . biraz söylendi galibaaa... " o kadarcık oluversin değilmi ama" .. :))



























.

.

.

..... Resim birleştirme programı ile resimler birleştirilmiştir. . Mutfak (üst-alt) dolapları ve tezgâh geçici olarak konmuştur belirteyim. . Perde-merde'lerden belli değil mi zâtî ? :))
.
..... Yeni dolaplar bilahare alınacak !
.

.
.

.

3 yorum:

BAYAN E. dedi ki...

Sonunda seramiklerinize kavuştum :-)))
Seramiklere doğru gelirken yolda biraz oyalandım, sağıma soluma bakındım, şiirlerinizi okudum.Şiirlere yorum yazıp, seramiklere yazmamak olmaz elbet.Güzel görünüyorlar.Hele dolap ve tezgah da değişirse daha da güzel görünecekler.Ellerinize sağlık.Titiz çalıştığınız fotoğraflardan bile belli oluyor :-))Bu söylediğim şaka değil gerçek...
Şimdiiiii sırada diğer sözleriniz var...hatırlatırım
:-))
Sevgilerimle Zafer Bey

Ebru dedi ki...

Mavi seramiklerden oluşan bir mutfağa sahibim ki sinirlerim tepeme çıkıyor her bakışımda sütlü kahve aynen böyle istiyorum ben de:) İlham verdiniz de eşim yapabilir mi acaba diye düşünüyorum.

zafer dedi ki...

Ebru Hanım,bence bir seramik ustasına yaptırın.Döşemesi epeyce zor çünkü,profesyonel biri yapmalı yoksa iş çok uzuyor ve ortalık felaket batıyor..Sevgiler