25 Ağustos 2009 Salı


4 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Öncelikle bloğuma ilgi gösterdiğiniz için size teşekkür ederim.
Bu artık klasikleşmiş bir şarkı,uzun süredir dinlememiştim çok iyi geldi...
Bloğa bıraktığınız yorumla ilgili olarakta şunu söyleyebilirim,çeviri oldukça uzundu detayları özetlemek ve bunları toparlamak biraz zaman aldı açıkçası.Diğer erkek gorillerin gelişimine dair pek bir şey yazmıyordu.Sanırım denek olarak Koko'nun üzerine yoğunlaşmış durumdalar diğer goriller ise ona kendi doğal ortamını hatırlatsın diye tutuluyor olabilir.Kendi türüyle zaten iletişim kurduğu için öğrendiği dili diğer gorillere öğretme gereği duymuyor olabilir.Zaten bu kadarıda insana özgü davranışlar neticede ona da birşeyler öğretmek kaç yıllarını almış.Dedim ya bence ilginç bir çalışma idi paylaşmak istedim.Sağlıcakla kalın.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

ajda pekkan'ın "bir günah gibi" şarkısı için yorum yapmıştım...Siz yorumları görüntülüyemiyorsunuz heralde acaba teknik bir sorunmu?

zafer dedi ki...

Özür dilerim,yorumunuzu şimdi, yeni görebildim..Sevgiler